Dışişleri Bakanı Fidan, Katar Başbakanı Ve Dışişleri Bakanı Al Sani İle Telefonda Görüştü
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman Al Sani ile telefon görüşmesi yaptı.
Dışişleri Bakanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, Fidan'ın, Katar Başbakanı Al Sani ile yaptığı telefon görüşmesinde, ABD ve İran arasında dün İsviçre'de ilk oturumu gerçekleştirilen barış müzakereleri konusunda değerlendirmede bulunuldu.
https://www.instagram.com/ngazetecom/
https://www.instagram.com/nuraybasarantv/
https://www.instagram.com/ngazeteofficial/
https://www.youtube.com/@nuraybasarantv
https://www.facebook.com/share/1HW3HWKcMg/
https://www.facebook.com/profile.php?id=61590534251658
https://www.linkedin.com/in/n-gazete-a1956b308/?skipRedirect=true
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.