Cumhurbaşkanı Erdoğan, Karne Alan Öğrencileri Tebrik Etti
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonunda karne alan öğrencileri tebrik etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, "Bugün karnesini alan her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en kalbi duygularımla tebrik ediyorum. Gözümüzün nuru yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili diliyorum." ifadelerini kullandı.
Bugün karnesini alan her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en kalbî duygularımla tebrik ediyorum.
— Recep Tayyip Erdoğan (@RTErdogan) June 26, 2026
Gözümüzün nuru yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili diliyorum. pic.twitter.com/4rCkI99Bce
https://www.instagram.com/ngazeteofficial/
https://www.instagram.com/nuraybasarantv/
https://www.youtube.com/@Ngazetehaber/videos
https://www.youtube.com/@nuraybasarantv
https://www.facebook.com/share/1HW3HWKcMg/
https://www.facebook.com/profile.php?id=61590534251658
https://www.linkedin.com/in/n-gazete-a1956b308/?skipRedirect=true
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.